Вітаємо у нашому блозі

Повна розробка маркетингової стратегії просування компанії чи продукту. Створення рекламних компаній, запуск та їх супровід до результату.

Основні складові інтернет-маркетингу

  1. Що таке інтернет – маркетинг
  2. Основні складові інтернет-маркетингу
  3. Переваги інтернет-маркетингу

Загалом, інтернет-маркетинг з’явився  ще не так давно, ну щось подібне було ще у 1990 роках, але зараз це зовсім не те, що було на той час. З цього можна зрозуміти, що не так багато інформації ви можете знайти на просторах інтернету чи у книгах, звісно, що все з кожним днем розвивається та прогресує, але не варто забувати, що у маркетингу так само все міняється. Поняття інтернет-маркетинг – це практика,  яка використовується для абсолютно усіх аспектів маркетингу в Інтернеті з ціллю продажу товару чи послуги покупцям. Чесно кажучи, щоб повноцінно розібратись у цій сфері, потрібно дуже довго і старанно вчитись та розвиватись, але це точно цього варте.

Основні складові інтернет-маркетингу

Для просування інтернет маркетинг вашого бізнесу і  його розвитку у цілому, він включає у себе велику кількість елементів систем, які є дуже важливими. Перелік основних систем internet-marketing:

  • Пошуковий маркетинг
  • SEO
  • Медійна реклама     
  • Просування соціальних мереж ( SMM, SMO)
  • Контент маркетинг
  • Партизанський маркетинг
  • Контекстна реклама
  • Прямий маркетинг з використанням email , RSS…
  • Вірусний маркетинг
  • Email-маркетинг
  • Programmatic (RTB)
  • Інтернет-брендинг

Переваги інтернет-маркетингу

І справді, великий перелік, чи не так?  Сама суть того, що крутий спеціаліст, який займається інтернет-маркетингом це все обов’язково має знати, але і це ще не все. Правда, це все цікаво та змінить ваше життя кардинально, тому, якщо ви серйозно ставите перед собою ціль, то досягнете її, варто лише правильно ставити перед собою мету та не здаватись.  Інтернет – маркетинг має свої переваги, такі, як доступність (надає змогу точно оцінювати ефективність реклами, перелік її відвідувань, інтереси, а також мотиви, які їх привели на сайт., а головний факт, що реклама у інтернеті  потребує набагато менше фінансів, аніж традиційна реклама), персоналізація ( на відміно від традиційної реклами, реклама у інтернеті враховує думку кожного та з усіма користувачами відбудеться взаємодія у час, який йому буде комфортний),  інтерактивність ( як знайти клієнта, ну у інтернеті дуже легко можна залучити аудиторію, наприклад, через онлайн-опитування, відгуки, репутацію).

У наступних наших статтях, або ж на сторінках ви можете дізнатися набагато більше.

FAQ:

1. Що таке інтернет-маркетинг?

Інтернет-маркетинг – це практика,  яка використовується для абсолютно усіх аспектів маркетингу в Інтернеті з ціллю продажу товару чи послуги покупцям.

2.  Які є основні складові інтернет-маркетингу:

  • Пошуковий маркетинг
  • SEO
  • Медійна реклама     
  • Просування соціальних мереж ( SMM, SMO)
  • Контент маркетинг
  • Партизанський маркетинг
  • Контекстна реклама
  • Прямий маркетинг з використанням email , RSS…
  • Вірусний маркетинг
  • Email-маркетинг
  • Programmatic (RTB)
  • Інтернет-брендинг

3. Які є переваги інтернет-маркетингу?

  • Доступність
  • Персоналізація
  • Інтерактивність

#якзнайтиклієна #маркетингвінтернеті #складовіінтернетмаркетингу #просуванняінтернетмаркетинг #ефективнарекламавінтернеті

One thought on “Основні складові інтернет-маркетингу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *