SEO для сайта

Отримайте індивідуальний план просування та отримуйте безкоштовні заявки!

Що таке seo і як воно працює

  1. Основні терміни SEO
  2. З чого складається SEO
  3. Плюси та мінуси SEO-просування

Отже, ми дійшли до однієї з найцікавіших і найбільш популярних заходів для просування сайту в інтернеті. SEO (Search Engine Optimization) – це комплекс заходів, щодо оптимізації сайту під вимоги та запити пошукових систем, мета якого збільшення цільового трафіку з пошукових систем. Загалом статистика показує, що в середньому витративши від 4-6 місяців певних зусиль, то ви отримуєте умовно безкоштовний трафік та безкоштовних клієнтів. Але правда це чи ні, та скільки коштів потрібно витратити на послуги seo, щоб бути у топ видачі – ми сьогодні з вами і дізнаємось.

Основні терміни в SEO

Існує достатньо багато термінів у сео, але ми з вами розглянемо одні з головних. Наприклад:

SERP (Search Engine Results Page) –  це сторінка, яка показує результати вашого пошуку, пошукова видача або просто видача.

Пошукові системи (Google, Yahoo).

Релевантна сторінка — це сторінка, яка найбільше подібна та відповідає до фрази, яку користувач вводить у пошуку.

Позиція сайту у пошукових системах – це конкретне місце, конкретного сайту за ключовим запитом у видачі ПС.

Сніппет – це «анонс» сторінки, що відображається у пошуковій видачі. Загалом він включає у себе опис, номер телефону, URL-адресу та великий плюсом буде, якщо буде відображатиме рейтинг сайту. Пошукова система може автоматично зробити вам сніппет з тексту, який є на сайті та вибере те, що найбільше їй підходить під опис.

Пошуковий робот — це частина ПС, ціль якої сканування сторінок інтернету з метою внесення інформації про них в бази даних пошуковика. 

Індекс пошукової системи – це і є ця сама база даних, яка зберігає інформацію про пошукові запити користувача на сервері. Може містити ссилки на проіндексовані ресурси та мінімальні копії вебсторінок.

Пошукові оператори — це інструменти, які допомагають уточнити пошукові запити (символи та слова)

З чого складається SEO

Search Engine Optimization складається з багатьох факторів, які допоможуть вашому бізнесу бути у топ видачі. Тому, на них потрібно звернути велику увагу:

Глибокий аналіз ніші

Для того, щоб був ефективний продаж ваших товарів та послуг, обов’язково проводиться повноцінний аналіз вашої сфери діяльності.

Налаштування веб-аналітики

Веб-аналітика – це система, яка при вході користувача на ваш сайт робить на аналіз та збирає про нього конкретну інформацію, а вона тим самим потрібна для оптимізації і їх поліпшення. Насамперед, це допоможе зробити ваш бізнес більш прибутковим

Визначення пріоритетних для просування напрямків

Для того, щоб починати розвивати ваш бізнес та вкладати у нього фінанси, варто замислитися про те, в якому напрямку ви його хочете реалізовувати та просувати, тобто, поставте перед собою мету і визначте конкретні пріоритети, а вже після цього можете спокійно йти за поставленою ціллю.

Персональна стратегія просування

Всі ви чудово знаєте про те, що правильна стратегія просування дуже важлива, адже для того, щоб бути на перших рядах пошуку потрібно дуже довго просуватися та працювати над своїм бізнесом. Тому, не варто витрачати всі кошти на те, щоб заплатити за 1 місце у пошуковій системі, а потрібно правильно, чітко, осмислено та з розумом обдумати всі за і проти. Найкращим рішенням буде звернутись до хорошого агентства , яке вам у цьому допоможе, а якщо ви ще думаєте де би його знайти, то ми тут і готові відповісти на всі ваші запитання та придумати найкращу стратегію для вашого бізнесу.

Глибоке опрацювання семантики проєкту

Семантика проєкту така ж важлива, як і аналіз цільової аудиторії. Тому, не потрібно шкодувати часу, а важливо правильно поставити цілі та правильно спланувати вкладення ваших коштів. Насамперед це потрібно для того, щоб зрозуміти чи правильна ваша стратегія та які є мінуси. Після цього ви побачите всі недоліки та вже, як правило зможете все переробити і змінити. А потрібно це все для того, щоб дізнатись правильний підхід до ваших клієнтів та збільшити ваш прибуток. 

Виправлення технічних помилок

Для того, щоб готовий текст чи статтю закинути на сайт потрібно зробити дуже просту, але таку важливу перевірку. Тобто, перевірити сайт на технічні помилки, адже якщо цього не зробити, то на сайті у подальшому можуть виникати великі проблеми. 

Перевірити сайт на технічні помилки можна за допомогою спеціалізованих сервісів або програм: Serpstat, Netpeak Spider, WebSite Auditor та інших. 

Нарощування маси посилань

Грамотна та правильна робота з зовнішніми посиланнями дає змогу круто просувати ваш бізнес у топові видачі, підіймає рейтинг та забезпечує релевантний і стабільний трафік. Головне не переборщити з кількістю посилань, адже це може звести ваш сайт до нуля, тому коли ви тільки починаєте вести бізнес можна вставити близько десять-двадцять посилань.

Внутрішня оптимізація сайту

Сео просування не є легким та для його росту потрібно приділяти дуже багато часу і немає гарантій, що це все виправдає ваші очікування, адже кожен випадок по своєму унікальний. Тому, варто знайти правильний та відповідний підхід до семантичного ядра оптимізації, які передбачатимуть точне співвідношення інструментів та засобів, після чого ви доб’єтесь хорошого результату у своїх починаннях.

Контентна оптимізація сайту

Контентна оптимізація сайту допоможе вам подавати якісну та релевантну інформацію. У ній важливі такі показники, як: ключові слова, заголовки та підзаголовки, якісна стаття, красиве зображення та посилання.

Розширення структури сайту

Розширення структури сайту теж є дуже важливим, адже від цього буде залежати те, як пошукова система буде опрацьовувати ваш сайт. Для того, щоб структура сайту була цілком правильна потрібно зробити правильну послідовність URL, уникати занадто довгих посилань та адреса має містити тільки відповідний набір символів ([0-9], [az], [.], [/], [-]. Це все важливо в першу чергу не людині, яка це читає, а роботу, тому тут потрібно дуже старатись, щоб йому все сподобалось.

Внутрішня перелінковка

Правильна та хороша перелінковка допоможе вам в першу чергу з утриманням клієнта та просуванням, тому тут важливо правильно все зрозуміти та знати всі нюанси. В першу чергу внутрішня перелінковка дасть змогу користувачу комфортно відчувати себе на сайті і це буде великим плюсом, адже від цього залежить на якому місці ви будете у пошуковій видачі та збільшує перегляди сайту.

Плюси та мінуси SEO-просування

             Плюси                                                        

– Довіра клієнтів                                 

– Природний розвиток сайту              

– Умовно безкоштовний трафік         

– Довгостроковий ефект                       

              Недоліки    

– Досить тривалі терміни досягнення результату

– Відсутність гарантій, але це залежить від алгоритмів пошукових систем

– Необхідність технічних доробок сайту

Висновок:

SEO не можна недооцінювати, це важливе джерело та інструмент будь-якого бізнесу, але це ДОДАТКОВЕ джерело. Ви повинні розуміти, що будь-якої миті ви можете вилетіти з топа з абсолютно незалежних від вас або вашого інтернет-маркетолога причин, вклавши при цьому великі гроші і витративши півроку часу. Так, SEO потрібно займатися, але як додатковим джерелом реклами і в жодному разі не робити з цього самоціль. Для того, щоб не просто бути у топі пару днів та злетіти вам потрібна ГАРАНТОВАНА та ПЕРЕВІРЕНА ДОСВІДОМ стратегія, а щоб її получити варто лише заповнити нашу безкоштовну форму, або зателефонувати за номером +38-0632924232. Наше агентство інтернет-маркетингу чекає на вас.

#seoпросування #seoоптимізація #агентствоінтернетмаркетингу  
#технічнеseo #якзнайтиклієна  #ефективнийінтернетмаркетинг

FAQ

Що таке SEO?

SEO (Search Engine Optimization) – це комплекс заходів, щодо оптимізації сайту під вимоги та запити пошукових систем, мета якого збільшення цільового трафіку з пошукових систем.

Основні терміни для SEO-просування
  •  SERP (Search Engine Results Page)
  •   Пошукові системи
  •   Релевантна сторінка
  •   Позиція сайту у пошукових системах
  •   Сніппет
  •   Пошуковий робот
  •   Індекс пошукової системи
  •   Пошукові оператори
Складові SEO
  • Глибокий аналіз ніші
  •  Налаштування веб-аналітики
  •  Визначення пріоритетних для просування напрямків
  •  Аналіз конкурентів
  •  Персональна стратегія просування
  •  Глибоке опрацювання семантики проєкту
  •  Виправлення технічних помилок
  •  Нарощування маси посилань
  •  Внутрішня оптимізація сайту
  •  Контентна оптимізація сайту
  •  Розширення структури сайту
  •  Внутрішня перелінковка
Плюси SEO-просування
  • Довіра клієнтів                                         
  •  Природний розвиток сайту
  •  Умовно безкоштовний трафік
  •  Довгостроковий ефект
Недоліки SEO-просування
  • Досить тривалі терміни досягнення результату
  • Відсутність гарантій, але це залежність від алгоритмів пошукових систем
  • Необхідність технічних доробок сайту

Отримати безкоштовну консультацію