Стратегія Інтернет Маркетингу

Отримайте індивідуально розроблений план просування та почніть отримувати цільові заявки з першого дня запуску проекту!

Стратегія інтернет-маркетингу

  1.     Загальний огляд інтернет-маркетингу
  2.     Методи інтернет-маркетингу
  3.     Порівняння online і offline маркетингу
  4.     Переваги online маркетингу
  5.     Іміджева та конверсійна стратегія
  6.     Контент

Реклама в інтернеті  з кожним днем все більше прогресує і без неї будь-який бізнес просувався б дуже довго, або ж не просувався ніяк, адже сама суть реклами полягає в тому, щоб клієнти після її перегляду чи прочитання захотіли зробити покупку. Основне визначення реклами – це основний метод для просування товару чи послуги на ринку. Загалом існує офлайн та онлайн-маркетинг і вони реально дуже відрізняються :

Offline-маркетинг це:                                            Online маркетинг це:

– реклама в громадському транспорті              – контекстна реклама

– білборди                                                                 – Search engine optimization

– флаєри та промоутинг                                        – Social Media Marketing

– афіші й розклеювання                                         – месенджери та чат-боти

– рекламні борди                                                    – Контент-маркетинг

– Youtube-просування

Переваги online marketing:

  • Ви знаєте кому її показуєте

Рекламу онлайн будуть бачити тільки ті, кому ви хочете її показати.

  • Знаєте хто взаємодіє

За мить ви будете розуміти які сегментів аудиторії взаємодіють з рекламою та зможете їх розширити.

  • Можете вибудовувати індивідуалізовані ланцюжки

Ви зможете створити враження, що ви всюди, або відчуття індивідуальної роботи з кожним

  • Маєте об’єктивну аналітику практично без похибок

Що може бути кращим за порівняння точних показників або миттєвий прорахунок Romi?

Інтернет-маркетинг можна порівняти з грою у шахи. Людина може швидко дізнатися, як рухаються шахові фігури, але майстерності гри можна навчитися лише з досвідом та постійно вдосконалюючись.

Також і в маркетингу правила нібито очевидні і можна їх вивчити, але чи будуть вони працювати – залежить від вас, вашого досвіду і бажання думати або від професіоналізму вашої команди інтернет-маркетингу.

І поки ви не застосуєте практичний підхід і комплексну стратегію інтернет маркетинга до просування Вашого бізнесу онлайн, ви не досягнете реальних результатів.

Таким чином, інтернет-маркетинг – це практика, яка використовується для всіх аспектів традиційного маркетингу в Інтернеті з цілю продажі продукта.

Основні складові інтернет-маркетингу:

  • Аналіз конкурентів

Насамперед, без аналізу конкурентів ваша стратегія не буде існувати. Перед тим, як почати аналіз потрібно замислитись, для чого він вам потрібен, тобто поставити перед собою мету. Правильний аналіз допоможе вам обійти конкурентів і зайняти  провідні позиції завдяки digital маркетингу.

  • Аналіз цільової аудиторії

Перед тим, як просувати свої товари на ринку і взагалі виходити туди вам обов’язково зробити аналіз вашої цільової аудиторії, якій хочете показувати своє оголошення та потрібно вибрати кому саме ви будете пропонувати ваші послуги та товари, зокрема B2B чи B2C.Для чого це потрібно? Насправді все дуже просто, наприклад, ви рекламуєте одяг для вагітних і бажаєте, його показувати вагітним жінкам, їх чоловікам, та їх батькам похилого віку. Це абсолютно різні аудиторії, в кожної із них свої болі, під кожну своє УТП, свої гачки та свій підхід в застосуванні digital реклами. Після того, як ви зможете розпізнавати ваших потенційних клієнтів та вивчите всі їх бажання та страхи, то з легкістю будете виділяти їх із загальної маси і знаходити до них найпряміший шлях.

  • Визначення каналів продажу

Визначення каналів продажу – це рекламний канал до кінцевого споживача. Ми маємо визначити оптимальний канал в якому у нас буде максимальна кількість продажів при мінімальній вартості реклами.

  • Тестування каналів продажу

Тут все і так зрозуміло – тестується ваш канал з продажу

  • Масштабування каналів продажів

Масштабування вашого каналу потрібне для того, щоб розвивати його та розширювати. Масштабування насамперед потрібне для того, щоб більше заробляти, а сама суть полягає в тому, щоб збільшити кількість продаж і середній чек, розширюючи вже протестовану схему далі. Знаходити нові аудиторії, креативи, УТП, call to action, etc

  • Масштабування робочих гіпотез

 Інструмент гіпотез нещодавно використовується в маркетингових дослідженнях та оцінці результатів бізнесу, але вже добре зарекомендував себе. Найкращим інструментом для перевірки будь-якої гіпотези є досягнення з її допомогою якогось доказу. Тобто недостатньо просто сформувати гіпотезу – необхідно її перевірити, отримавши позитивний чи негативний результат. Тобто гіпотеза має бути націлена не на елементарну мету, а на досягнення якогось конкретного результату.   

  • Масштабування маркетингової стратегії

Звичайно, ніхто не хоче зупинятись на досягнутому і коли ви досягли вже конкретних результатів, то хочете їх збільшити. Для цього необхідно буде застосувати додаткові інструменти для взаємодії, в першу чергу, з вашими діючими клієнтами, так званий upsale. Ви будете запускати різноманітні чат-боти, e-mail маркетинг, можливо вебінари по користуванню вашим товаром чи послугою і т.п., збільшуючи середній чек і кількість продаж.

Щодо методів, то інтернет-маркетинг має великий інструментарій, основними з якого на думку більшості практикуючих інтернет-маркетологів є такі:

Платні:                                                                            Безкоштовні:

– Email                                                                     – Контент-маркетинг в smm

– Пошукові мережі                                              – Search engine optimization

– Медійні мережі

– Соціальні мережі

В маркетингу існує таке визначення, як стратегія – це алгоритм дій, який використовується для розробки і реалізації маркетингу на підприємстві. Зараз є досить популярною медіареклама, адже іменно вона показує нам необхідну інформацію. Ми розглянемо два типи маркетингової стратегії: іміджеву та конверсійну.

 Іміджева стратегія реалізується через:

  • Символіку: торговий знак, торгову марку
  • ЗМІ: подання інформації в ЗМІ з оригінальною подачею про проєкт
  • Місце бренду її стиль та оформлення в діяльності кампанії

Приклад іміджевої стратегії:

– «нам потрібно підвищити впізнаваність»

– «заявити про бренд на весь світ!..»

– «хочу більше передплатників та лайків!»

 Якщо ви просуваєте свій бізнес насамперед через текстові оголошення, то тут вам ближче до душі буде конверсійна стратегія. У конверсій є важливим повернення маркетинг-інвестицій (romi), ціна конверсії, повторний продаж, etc.

Якщо ви в дійсності зможете створити хорошу конверсійну стратегію, то користувач після цього здійснить покупку, замовлення, зателефонує або підпишеться. В таких стратегіях не тільки є обов’язковим заклик до дії клієнта, а й правильна технічна складова. В нас час дуже важко відшукати такого спеціаліста, який не тільки зробить якісний контент, картинку, налаштування, SEO для сайта, а й може створити і реалізувати стратегію інтернет маркетинга  . Якщо вам вдалось знайти такого творця – ви щасливчик. Замовивши в нас, ви получите як розробку інтернет стратегії безкоштовно так і комплексне налаштування всього рекламного циклу, а  це ми вміємо на найвищому рівні, перевірено нашим досвідом на десятках проєктів.

Приклад конверсійної стратегії:

– «Потрібно почати збувати товар онлайн»

– «Нам потрібні нові канали продажів»

– «Товарка. Потрібно, щоби купили…»

Висновок

Підбиваючи підсумки всього вищесказаного варто сказати, що інтернет-маркетинг має дуже розширене значення та вкладає у себе багато інформації і загалом – це дії, які спрямовані на просування товарів та послуг в Інтернеті . Основа його мета  – перетворити відвідувачів сайту на покупців та збільшити прибуток. На нашій сторінці блог ви можете дізнатись набагато більше.

Замовити розробку стратегії онлайн просування Вашого бізнесу ви можете в нас, АБСОЛЮТНО БЕЗКОШТОВНО, заповнивши форму внизу сторінки або зв’язавшись з нами в любому месенджері за номером +38-0632924232

Не гайте час і замовляйте прямо зараз, щоб обійти конкурентів та досягти визначних результатів в онлайн продажу Ваших товарів та послуг.

# Internetmarketing   # Onlineмаркетинг # Offlineмаркетинг # internetmarketingstrategy #агенствоінтернетмаркетингу

FAQ

1. Що таке інтернет-маркетинг?

Інтернет-маркетинг – це практика, яка використовується для всіх аспектів традиційного маркетингу в Інтернеті з цілю продажі продукту.

2. Основні складові інтернет-маркетингу
  • Аналіз конкурентів;
  • Аналіз цільової аудиторії
  • Визначення каналів продажу
  • Тестування каналів продажу
  • Масштабування каналів продажів
  • Масштабування робочих гіпотез
  • Масштабування маркетингової стратегії
3. Інструменти інтернет-маркетингу
  • Контент-маркетинг в smm
  • Search engine optimization
  • Email
  • Пошукові мережі
  • Медійні мережі
  • Соціальні мережі
4. Чим відрізняється офлайн та онлайн маркетинг?

Думаю, що по самій назві все зрозуміло – онлайн використовується тільки у віртуальному світі , тобто мережі інтернет (контент-маркетинг, реклама в гугл), а офлайн маркетинг ми здебільшого бачимо у реальному світі (реклама в громадському транспорті, рекламні борди).

5. Які переваги online marketing 2022 року?

Звісно, що в онлайн маркетинг має свої особливості та переваги. Такі, як:

  • Ви знаєте кому її показуєте
  • Знаєте хто взаємодіє
  • Маєте об’єктивну аналітику практично без похибок
  • Можете вибудовувати індивідуалізовані ланцюжки
6. За допомогою чого реалізується іміджева стратегія?
  • Символіки: торгового знаку, торгової марки
  • ЗМІ: подання інформації в ЗМІ з оригінальною подачею про проект
  • Місце бренда її стиль та оформлення в діяльності кампанії
7. Як створити хорошу конверсійну стратегію?

В конверсійний стратегії все націлено на продаж тут і зараз – сильна упаковка пропозиції з обов’язковим закликом до дії клієнта, та правильна технічна складова.

Отримати безкоштовну консультацію