Google реклама

Контекстна реклама Google, медійна реклама Google та відеореклама Youtube

  Google Ads

  1. Особливості Google Ads
  2. Види реклами в Google Ads
  3. Пошукова реклама
  4. Специфіка налаштування пошукової реклами
  5. Етапи запуску пошукової реклами
  6. Відеореклама
  7. Торгова реклама
  8. КМС
  9. Як знайти клієнтів,які будуть зацікавлені у ваших послугах
  10. Визначення KPI
  11. Етапи запуску медійної реклами
  12. Рекламні компанії для мобільних додатків
  13. Performance реклами
  14. Що впливає на ціну аукціону в Google Ads

Особливості Google Ads

 GOOGLE ADS – сервіс пошукової, медійної та відеореклами від Google, що надає зручний інтерфейс та безліч інструментів для створення ефективних рекламних повідомлень. Охочі розмістити своє рекламне оголошення роблять певну ставку на аукціоні серед інших рекламодавців. На цьому етапі дуже важливо подати інформацію коректно, приділяючи увагу ключовим словам при запиті. Настройка реклами в гугл адвордс має великі обсяги  та колосально високі показники, щоденно цю інтернет-платформу використовує багато численна аудиторія. Google найбільш популярний у пошуковій рекламі  і являється безперечним лідером пошукового трафіку на планеті.

Види реклами в Google Ads. Ключові відмінності.

  • Пошукова реклама
  • Відеореклама
  • Торгова реклама
  • Контекстно-медійна мережа (КМС)
  • Рекламна компанія для мобільних додатків
  • Performance реклами

Пошукова реклама

Пошукова реклама – це текстовий вид реклами,який відображається в верхній частині пошуку Google. У контексті всі оголошення налаштовуються на певні ключові запити, які вводить сам користувач. Тобто робота ведеться безпосередньо з цільовою аудиторією, яка шукає інформацію про товар/послугу в інтернеті. Контекстні рекламні оголошення – один із найбільш ефективний варіантів інтернет-реклами. З її допомогою можна досягти зростання показників продажів, залучити цільових відвідувачів на сайт рекламодавцям.

Пошукова реклама – найдорожче джерело продажів,  це пояснюється можливістю якнайширшого охоплення цільової аудиторії. І як додатковий плюс: у цій РК проста та інтуїтивно зрозуміла настройка. Що стосується результативності, то в пошуковій рекламі завжди знаходяться найгарячіші клієнти!  Переваги пошукової реклами – персоналізована видача пропозиції під запит тут і зараз.

Розглянемо специфіку налаштування пошукової реклами.

80% успіху вашої РК закладено у семантичному ядрі, тобто. наборі ключових фраз якими буде показуватися ваша реклама. Збираючи лише прямі «гарячі» запити (які називаються ВЧ – високочастотні), ви хоч і охопите максимум цільової аудиторії, але при цьому заплатите за неї максимальну ціну. Як показує практика, реклама з ВЧ не завжди окупає себе. Є звичайно винятки. Наприклад, якщо у вас абонентне обслуговування або оптові продажі, ви можете дозволити витрачати весь заробіток протягом n-них місяців з клієнтів на пошукову рекламу, але вже з наступного місяця почати отримувати реально більший прибуток. Але це скоріше виняток із правила.

Етапи запуску пошукової реклами:

  • Збір семантики та налаштування РК
  • Аналіз попиту та конкуренції
  • Оптимізація кампаній
  • Звітність та аналіз

Відеореклама

Відеореклама в інтернеті – це спосіб просування бренду на ринку, підвищення його впізнаваності, залучення цільової аудиторії та збільшення продажів за допомогою відео. Відеореклама розміщується на популярних відеохостингах, таких як YouTube. Для того, що розмістити відеорекламу, вам насамперед потрібно створити своє відеооголошення, вибрати аудиторію (вік, стать, місце проживання та любі інші характеристики), встановити денний бюджет та щомісячний ліміт витрат. Щоб зацікавити ваших користувачівзаохочуйте їх до конкретних дій. Тобто, коли робите відеооголошення виберіть, яка дія користувачів вас цікавить. Це можуть бути переходи на сайт чи перегляд відео на вашому каналі. Процитуємо слова гугл: «99% наших топових клієнтів крутять рекламу в контекстно-медійній мережі та на YouTube».

                         

Торгова реклама

Торгова кампанія – застосовується для сайтів з великою кількістю номенклатури (сотні, тисячі, десятки тисяч, сотні тисяч товарів). Для цієї кампанії створюється спеціальний фід в якому вказуються основні характеристики – назва, ціна, розмір, габарити і так далі. При показі гугл бере дані с фіда і вставить картинку відповідного товару з характеристиками на нульову позицію над пошуковою видачею, або рядком з права. Обов’язкова умова для торгової реклами – відповідність мікророзмітки інтернет магазина вимогам гугл і коректно сформований фід. Торгова кампанії допомагає автоматизувати роботу інтернет маркетолога з великими матрицями пропозиції і номенклатури, сотню тисяч позицій можна налаштувати буквально за пару годин. Як і в інших компаніях гугла ви можете сегментувати аудиторію за характеристиками – стать, вік, інтереси, поведінка в інтернеті і  можете налаштовувати ремаркетингову кампанію і тому подібне. Завданням торгової реклами є саме заохочення покупців до покупки їхнього товару, не важливо чи це велика мережа магазину чи маленька крамничка – всі хочуть отримати великий збут. 

Торгова кампанія була настільки популярна, що в роки Covid-19 гугл дав можливість рекламуватись безкоштовно, але з серпня 2022 року Google припинив підтримку цього типу реклами і автоматизовано перевів рекламодавців на performance  кампанії.

 Контекстно-медійна мережа (КМС)

Контекстно-медійна мережа — це різновид оголошень в різних типах формату (тексту, відео або графіки), які розміщуються на більш, ніж 2 мільйонах сайтів. Загалом, якщо розкривати тему КМС, то можна не тільки книгу скласти, а й цілу енциклопедію, адже ця має дуже багато своїх унікальностей. Що робить КМС (контекстно-медійна мережа)? Допомагає з залученням нових користувачів та аудиторією, яка не ознайомлена з товарами та послугами в Google Ads.

Як знайти клієнтів, які будуть зацікавлені у ваших послугах ?

 Google КМС пішов шляхом подальшого розвитку і дав можливим вибирати людей за інтересами та категоріями. Тобто тепер ви можете показувати рекламу не всім користувачам, лише індивідуально налаштованої за потрібними параметрами аудиторії. Наприклад, ви продаєте насос. І в інтересах аудіторіі ви вибираєте «дача та город». Так, безпосередньо насос інтересом не є, але погодьтеся, насос на дачі точно необхідний. Можна також збирати аудиторію людей виходячи з їхньої поведінки в інтернеті, залежно від сімейного статусу і навіть наявності дітей. Крім цього стало можливим збирати аудиторію look-a-like, куди входять люди, які максимально схожі за своїми поведенческими факторами на людей, що вже здійснили якусь конверсійну дію – перейшли на сайт, оформили покупку, провели на сайті більше 90 секунд тощо. Отже є можливість збирати аудиторію максимально схожу на ваших покупців. І це далеко не все… Таким чином, ви максимально звужуєте свою аудиторію та заощаджуєте свій бюджет. Але для успішної роботи КМС потрібен великий досвід роботи, глибоке розуміння кожного інструмента і, найголовніше, розуміння психології вашої ЦА. Варто сказати, що КМС ефективна реклама в інтернеті, адже саме цей тип досить прибутковий. В КМС, на відміну пошукової реклами, можно платити не тільки за перехід на сайт (тобто,за кліки), а й за покази (cpm), до речі часто знижує ціну цільової дії.))

Основні показник реклами в Google:

KPI – це ключовий показник ефективності, який зазвичай вимірюється у відсотках та має певну норму.

CPM – ціна за 1000 показів оголошення

ROAS – рентабельність інвестицій у рекламу

СРС Розхід/Кількість кліків

CTR Кількість кліків/Кількість показів*100%

СРА Розхід/Кількість цільових дій

CPL Розхід/Кількість лідів

СРО Розхід/Кількість підтверджених замовлень

CPI Розхід/Кількість установок

СРТ Розхід/Кількість транзакцій

CR Кількість конверсій/трафік*100%

TR Кількість транзакцій/трафік*100%

ROAS Дохід/Розхід*100%

ROMI (Доходи від маркетингу-Маркетингові вкладення)/Маркетингові вкладення*100%

ROI (Дохід від вкладень-Розмір вкладень)/Розмір вкладень*100%

ДРР Витрати на рекламу/Дохід з реклами*100%

СРМ Розхід/Кількість показів*1000

CPV Розхід/Кількість переглядів

 

Рекламна компанія для мобільних додатків

Мобільні додатки дуже швидко розвиваються і кожен другий маркетолог зі збільшенням популярності все більше включають її у свою маркетингову стратегію. Google Play за даними statista в середньому випускає близько 100000 нових додатків, а Apple App Store — близько 30 000. З допомогою тих самих додатків на телефоні ми можемо замовляти одяг, їжу, записатись на зустріч до лікаря, викликати таксі та спостерігати де воно знаходиться, розраховуватись на касі телефоном за допомогою «мастеркард» та навіть зберігати свої документи в «Дія».

В Google Ads є автоматизований вид реклами UAC(Universal App Campaigns), який збільшує кількість завантажень та підвищує конфесії, які знаходяться всередині додатку. Просувати мобільні додатки можна за допомогою Google реклама, Google Play, YouTube, а також в контекстно-медійній мережі. Якщо мета вашого оголошення «встановлення додатку», то тут використовується оплата CPI, яка лежить на основі ціни за встановлення, а якщо мета «Взаємодія з додатком», то тут вже відповідає оплата CPA. Якщо у вас є бажання, то ви можете додати ще зображення ,або ж відео, щоб Google використав їх коли створював оголошення, а якщо ви їх не вказали, то система вибере автоматично матеріали з вашої програми.

Performance компанії

 Performance компанії — це концепція цифрового маркетингу, у якій покупець платить лише тоді, коли є вимірювані результати роботи. Скоріше за все, цей формат стане найбільш якісним і використовуваним в Google ADS. Час покаже, але Performance компанії точно необхідно тестувати і використовувати. Google Performance Max  лише у 2021 році закінчив тестування формату PMax. Суть цієї кампанії полягає тому, щоб доповнювати пошукові та медійні кампанії з ключовими словами та помагати кількістю конверсій через PMax Google Ads. Насамперед ви зможете змінити параметри кампанію так, як потрібно та охопити аудиторію з допомогою інструмента PMax у теперішньому часі й це не буде залежати від каналу чи пристрою користувача. Унікальності цього формату полягають в тому, що з початку рекламодавцям потрібно подати сам текст, зображення чи відео і потім система подає факти про клієнтів і бажану ефективність. (CPA та ROAS). Після чого кампанія робить креативну рекламу і позначає ставку Smart Bidding, які залежать тільки від цілі вашого бізнесу. 

Аукціон у Google Ads. Що  впливає на ціну аукціону:

  •       Ставка
  •       Очікуваний CTR
  •       Релевантність оголошення
  •       Якість цільової сторінки
  •       Показник якості
  •       Мінімальний рейтинг оголошення
  •       Очікуваний ефект від вибору розширень та форматів оголошень

  

ВИСНОВОК:

Існує надзвичайно велика кількість видів реклами в Google. І кожну з них ми знаємо на відміно та з радістю залучимо у ваш бізнес так,щоб ви залишались на перших рядах у пошуку та щоб клієнти, які будуть переходити  на ваш сайт  не задумувались і одразу замовляли послугу чи товар. Наше агентство інтернет-маркетингу  зробить так, щоб у ваших конкурентів не залишалось нічого, крім того, як спостерігати за тим, як швидко росте ваш бізнес на очах.

Тому, не гайте часу і заповнюйте нашу форму  абсолютно безкоштовно, після чого ви будете мати змогу отримати індивідуальну стратегію просування вашого бізнесу онлайн , або телефонуйте за номером +38-0632924232

А більше про рекламу ви зможете дізнатись на нашій сторінці комплексна стратегія.

#googlereklama #пошуковареклама    #відеореклама   #КМС  #торговареклама  #агентствоінтернетмаркетингу #рекламавінтернеті  

FAQ

Google Ads це...?

GOOGLE ADS – сервіс пошукової, медійної та відеореклами від Google, що надає зручний інтерфейс та безліч інструментів для створення ефективних рекламних повідомлень.

Види реклами в Google Ads
  • Пошукова реклама
  • Відеореклама
  • Торгова реклама
  • Контекстно-медійна мережа (КМС)
  • Рекламна компанія для мобільних додатків
  • Performance реклами
Етапи роботи над пошуковою рекламою
  • Збір семантики та налаштування РК
  • Аналіз попиту та конкуренції
  • Оптимізація кампаній
  • Звітність та аналіз
Контекстно-медійна мережа — це

…різновид оголошень в різних типах формату (тексту, відео або графіки), які розміщуються на більш, ніж 2 мільйонах сайтів.

Що таке відеореклама?

Відеореклама – це спосіб просування бренду на ринку, підвищення його пізнаванності, залучення цільової аудиторії та збільшення продажів за допомогою відео.

Визначення KPI

KPI – це ключовий показник ефективності, який зазвичай вимірюється у відсотках та має певну норму.

Отримати безкоштовну консультацію