Вітаємо у нашому блозі

Повна розробка маркетингової стратегії просування компанії чи продукту. Створення рекламних компаній, запуск та їх супровід до результату.

Комплексний маркетинг та кому він потрібен

  1. Що таке комплексний маркетинг
  2. Для кого потрібен комплексний маркетинг
  3. Відмінності комплексного маркетингу
  4. Цілі комплексного маркетингу

Комплексний маркетинг та кому він потрібен

Розпочнемо з того, що комплексний маркетинг надзвичайно важливий та без нього було б дуже важко щось просувати та продавати. Комплексний маркетинг – це рішення в бізнесі, яке підбирається для кожного зацікавленого лиця індивідуально з обраних інструментів для конкретної ситуації чи проєкту, а також він вважається найбільш ефективним у межах певної мети, або ресурсів.

Комплексний маркетинг потрібен для:

  • Локальних кампаній ( салони, автосервіси, ресторани тощо )
  • Інтернет магазинів (‍‍ різноманітних ніш та товарів )
  • Усіх типів B2B (‍ оптові кампанії, аутсорсинг, консалтинг )
  •  Інфобізнесменів (‍ хто працює чи розширюється на західні ринки )
  • Виходу на задній ринок (‍ навчальні курси, тренінги, офлайн спікери )

Відмінності комплексного маркетингу

Відмінності комплексного маркетингу полягають у тому, що до кожного клієнта підбирають індивідуальний підхід ( під його бізнес ).

Наприклад:

Проводиться аналіз ніші

Для ефективного продажу ваших товарів та послуг проводиться аналіз вашої сфери діяльності

Сегментація цільової аудиторії

Сегментація ЦА проводиться з метою не просто уявити загальний портрет клієнта, а визначити максимальну кількість його характеристик.

Розробляється маркетингова стратегія

Розробляється та впроваджується воронка продажів, вибудовується кінцева стратегія під кожного клієнта

Створення та запуск рекламної кампанії

Під кожен сайт створюється рекламна кампанія, виходячи з їхньої специфіки офферу, особливостей ЦА і самого товару/послуги.

Тестування та аналіз офферу

Визначають найефективніші джерела трафіку для пропозиції в комплексній та таргетованій рекламі

Оптимізація рекламної кампанії

Масштабують готові, робочі, рекламні кампанії

Автоматизація всіх процесів 

Впроваджують CRM, допомагають збудувати відділ продажу або впровадити свій, оптимізують бізнес-процеси тощо

 Цілі комплексного маркетингу

Якби би це банально не звучало,  але однією з найважливіших цілей комплексного маркетингу – продаж! Так, як і репутація ринку, так як і підвищення лояльності продукту, все це має міні-цілі, які наводять до головної – збільшення продажів. Дуже важливо починати свій бізнес саме з визначення цілей, адже багато хто може робити помилку і починати саме з того, що їм просто потрібні продажі за усіма його напрямками, бо недооцінюють саме цей комплексний підхід, а даремно.

Ще дуже важливою складовою є правильна стратегія ваших цілей , адже якщо її зробити неправильною, то згодом можна дуже розчаруватись у своїх очікуваннях від комплексної стратегії.

Висновок:

Правильна стратегія продажів, як і поставлені точні цілі на кампанію, саме це потрібно для того, щоб створити правильний та ефективний комплексний маркетинг.Тому, не потрібно шкодувати часу, а потрібно робити все можливе, щоб було зроблено правильно і вищому рівні.

FAQ:

1. Що таке комплексний маркетинг?

Комплексний маркетинг – це рішення в бізнесі,яке підбирається для кожного зацікавленого лиця індивідуально з обраних інструментів для конкретної ситуації чи проєкту, а також він вважається найбільш ефективним у межах певної мети, або є ресурсів.

2. Для кого потрібен комплексний маркетинг?

  • Локальних кампаній
  • Інтернет магазинів
  • Усіх типів B2B
  • Інфобізнесменів
  • Виходу на задній ринок 

3. Індивідуальний підхід комплексного маркетингу, який це?

  •  Проводиться аналіз ніші
  •  Сегментація цільової аудиторії
  •  Розробляється маркетингова стратегія
  •  Створення та запуск рекламної кампанії
  •  Тестування та аналіз офферу
  •  Оптимізація рекламної кампанії
  •  Автоматизація всіх процесів

4. Які є цілі комплексного маркетингу?

  • Правильна стратегія
  • Правильно поставлені цілі
  • Збільшення продажів

#комплекснастратегія  #інтернетмаркетинг  #ефективниймаркетинг  #ефективнепросування  #якзнайтиклієнта #маркетинговастратегія      #ефективнастратегія

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *