Вітаємо у нашому блозі

Повна розробка маркетингової стратегії просування компанії чи продукту. Створення рекламних компаній, запуск та їх супровід до результату.

Як правильно зробити аналіз конкурентів

  1. Чому конкурентний аналіз важливий
  2. Як правильно зробити аналіз конкурентів. Таблиця конкурентів
  3. Як знайти конкурентів
  4. Оцінка сайтів конкурентів
  5. Таємний покупець

Конкурентний аналіз надзвичайно важливий у вашому бізнесі, якщо ви правильно зробите його, то тоді зможете поринути у ту частинку кампанії ваших конкурентів та добре проаналізувати усі плюси та мінути.

Як правильно зробити аналіз конкурентів. Таблиця конкурентів

Для того, щоб  зробити точний аналіз конкурентів, потрібно з самого початку окреслити всіх основних гравців у ринковій ніші та упорядкувати відомості, адже від цього залежать всі подальші етапи. По перше, зробіть таблицю конкурентного аналізу, у подальшому ви зможете змінити її та додати всі відомості, які вам підходять. Щоб знайти конкурентів, вам поможуть усі платформи пошуку, які відкриті у місті, або регіоні де ви проживаєте. Для того, щоб знайти поточних конкурентів використовуйте ключові слова, які стосуються вашого бізнесу, або ж хештеги у соцмережах таких, як Facebook, або Instagram. Після того, як було знайдено всіх поточних конкурентів, їх потрібно записати у таблицю та розбити на основні сегменти. Наприклад:

  • Найбільші конкуренти, які продають такий же товар, як у вас та з такою самою аудиторією та розмірами бізнесу
  • Конкуренти, які продають ідентичний товар вашому, але з іншою аудиторією
  • Компанії, які можуть стати вашими майбутніми конкурентами

Оцінка сайту конкурента

Після того, коли у вас вже є всі дані про ваших конкурентів, потрібно зробити оцінку їхнього сайту з точки зору покупця, тобто:

  • Дизайн
  • Якість тексту
  • Фільтри сайту
  • Якість фото та відео
  • Рекламні банери
  • Відгуки
  • Посилання
  • Мобільний додаток сайту
  • Оптимізацію

Важливо звернути на все, що вказане на сайті, адже від цього залежить, що найбільше буде приваблювати клієнта та збільшення кількості продажів.

Таємний покупець

Наступним, що вам потрібно зробити – стати таємним покупцем, адже тоді можна побачити повністю всі слабкі місця конкурентів. Під час того, як ви будете спілкуватись та робити замовлення, то старайтесь бути досить складним клієнтом з багатьма запитаннями, які вам можуть допомогти у майбутньому. А вже пізніше буде найлегше, адже маючи усі данні про своїх конкурентів, то можна вивчати всі деталі, недоліки, плюси та мінуси та створити свою найефективнішу статегію для того, як знайти клієнта.

Висновок

Правильний аналіз ваших конкурентів у бізнесі допоможе вам з легкістю оцінити усі свої можливості і ризики. Варто лише знайти трішки часу для того, щоб зробити ефектний бізнес та не потрапити у «яму». Тому, зробіть таблицю конкурентів, оцінку їхніх сайтів та зробіть покупку для того, щоб зрозуміти їхній рівень клієнтської підтримки.

FAQ

  1. Чи важливий аналіз конкурентів?

Безперечно, так! Конкурентний аналіз надзвичайно важливий у вашому бізнесі, якщо ви правильно зробите його, то тоді зможете поринути у ту частинку кампанії ваших конкурентів та добре проаналізувати усі плюси та мінути.

  1. Як правильно зробити аналіз конкурентів?

Для того, щоб точно зробити аналіз конкурентів потрібно з самого початку окреслити всіх основних гравців у ринковій ніші та упорядкувати відомості, адже від цього залежать всі подальші етапи.

  1. Як знайти конкурентів?

Для того, щоб знайти поточних конкурентів використовуйте ключові слова, які стосуються вашого бізнесу, або ж хештеги у соцмережах таких, як Facebook, або Instagram.

  1. Основні сегменти, які мають використовуватися для запису таблиці конкурентів:
  • Найбільші конкуренти, які продають такий же товар, як у вас та з такою самою аудиторією та розмірами бізнесу
  • Конкуренти, які продають ідентичний товар вашому, але з іншою аудиторією
  • Компанії, які можуть стати вашими майбутніми конкурентами
  1. Оцінка сайтів конкурентів. На що потрібно звертати велику увагу?
  • Дизайн
  • Якість тексту
  • Фільтри сайту
  • Якість фото та відео
  • Рекламні банери
  • Відгуки
  • Посилання
  • Мобільний додаток сайту
  • Оптимізацію
  1. Для чого потрібно бути таємним покупцем?

Це потрібно для того, щоб побачити повністю всі слабкі місця конкурентів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *