Вітаємо у нашому блозі

Повна розробка маркетингової стратегії просування компанії чи продукту. Створення рекламних компаній, запуск та їх супровід до результату.

Як правильно створити контент – маркетинг

 

  1. Що таке контент-маркетинг
  2. Як створити якісний та прибутковий контент – маркетинг
  3. Основні цілі контент-маркетингу
  4. Аналіз цільової аудиторії
  5. Категорії цільової аудиторії
  6. Види каналів для розміщення контенту
  7. Вибір контенту
  8. На які типи поділяють контент

Загалом, основою SEO-просування є контент-маркетинг. Ви всі знаєте, що іменно він є дуже важливим у просуванні бізнесу. Основна його ціль полягає у тому, щоб після публікації посту, клієнт зацікавився ним та зробив дію, яка так важлива для вас. З цього можна зрозуміти, що контент-маркетинг – це план дій, який має зацікавити аудиторію та спрямувати її до дії, які будуть корисними обидвом сторонам.

Як створити якісний та прибутковий контент – маркетинг?

1.Поставити перед собою конкретну ціль

Спочатку потрібно правильно поставити свої цілі. Це потрібно для того, щоб впевнено і точно знайти до чого ви прямуєте та по якому шляху будете прямувати. Звісно, що ваш контент не має створюватись для якоїсь галочки, або навмання. Вам точно потрібно представляти у себе в голові, як все має виглядати , яку інформацію будете виставляти, знайте, що усі деталі мають дуже велике значення. Звісно, що існує надзвичайно велика кількість цілей контенту і кожен вибирає те, що бажає за потрібне, але зараз ми розглянемо основні цілі контент-маркетингу:

  • Збільшення та урізноманітнення трафіку
  • Формування статусу експерт
  • Збільшення продажі
  • Формування репутації та зняття заперечень

Кожен по-своєму цікавий та корисний, але для того, щоб вибрати СВІЙ варто добре подумати та знайти всі плюси/мінуси.

2.Аналіз цільової аудиторії

Не ставте перед собою питання «Яку я хочу цільову аудиторію?», а поставте таке питання, як «Якій аудиторії буде потрібен та корисний мій товар/послуга?». Ми всі хочемо занадто багато, але варто розуміти, що те, що ми бажаємо, для інших може бути абсолютно не цікаво, правда ж? Так ось, цим всім хочеться донести, що при виборі своєї ЦА варто правильно її розподілити, адже іменно від цього буде залежати ваше спілкування з ним та взагалі просування бізнесу.

Варто знати, що цільову аудиторію можна вибрати по таких категоріях, як:

  • Вік
  • Сімейний статус
  • Стать
  • Дохід і зайнятість

3.Аналіз конкурентів

Якщо ви читали минулу нашу статтю, то мали б вже знати усі деталі та для чого потрібен аналіз конкурентів. Але загалом у контент-макетингу він потрібен для того, щоб дізнатись що у вашому поточному бізнесі буде краще та, що ви зможете зробити якісніше та креативніше для поточних клієнтів. Тому, після крутого аналізу ви будете для себе знати усі недоліки та переваги вашого підприємства. Знайти своїх конкурентів SEO можна знайти з допомогою різноманітних пошукових систем, вибираючи найякісніші сайти для цього.

4.Визначення того, де буде розміщатися ваш контент

Для того, щоб ваша маркетингова стратегія не розчарувала вас та була перспективною, вам потрібно вибрати ті канали, які допоможуть вам правильно та ефективно розвиватись у тому напрямку, який ви поставили собі за мету.

Загалом існують такі види каналів, де ви маєте змогу розмістити ваш контент:

(власні/внутрішні)

  • Сайт
  • YouTube-канали
  • Email-розсилка
  • Спільноти у соц-мережах

(зовнішні/сторонні)

  • гостьові пости на сайтах партнерів та тематичних блогах
  • ЗМІ
  • співробітництво з блогерами
  • офлайн-джерела

Рекомендується працювати паралельно на різних платформах, адже це дає більші шанси на круте просування.

Очікуйте продовження…

Ваше, Агенство інтернет-маркетингу)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *