Вітаємо у нашому блозі

Повна розробка маркетингової стратегії просування компанії чи продукту. Створення рекламних компаній, запуск та їх супровід до результату.

Як вивести та масштабувати бізнес в інтернеті?

  1. Як вивести та масштабувати бізнес в інтернеті?
  2. Складові кампанії в Інтернеті
  3. Наведення прикладу

Як вивести та масштабувати бізнес в інтернеті?

Бізнес прагне потоку продажів з інтернету. Оффлайн реклама в інтернеті все менш ефективна, а працювати на впізнаваність бренду через ТВ рекламу не посильно для більшості кампаній. Найкраще в інтернеті йдуть продукти/послуги, розраховані на масовий попит у широкому гео – побутова техніка/електроніка, туризм, одяг тощо. Цікавим асортиментом, орієнтованим тільки на ваш район (припустимо, в радіусі 1 км), Ви також можете в рази збільшити продаж, розпочавши просування свого бізнесу в інтернеті.

Успіх будь-якої кампанії в Інтернеті включає у себе 3 складові:

1. Посадка вашої цільової аудиторії з рекламної кампанії – сайт, сторінка у соц. мережах, блог, навіть оголошення в OLX. З 2015-2016 р. у 80% випадків як посадкова сторінка використовується landing page.

2. Доведення клієнта до замовлення.

Зараз прямий продаж із сайту вкрай рідкісне явище. Клієнти вивчають різні пропозиції, звертаються за професійною консультацією, вибирають свої “пелюшки” і лише потім купують. Виняток хіба що бізнесу в товари, де ви в лоб даєте роллекс за 50 у.о . та на сайті у Вас тільки форма замовлення.

3. Технічне налаштування рекламної кампанії – налаштування Google, FB, збирання семантичного ядра, підбір аудиторії, ремаркетинг тощо.

З вищесказаного, як правило, посадка визначать 40-50% успіху вашої рекламної компанії та відповідно кінцевих продажів; вирва (прогрів клієнта) – 30-40%; і тільки 10-20% успіху ваших продажів – це технічна настройка, навчитися якої досить нескладно. Наприклад, мої студенти після проходження 1,5 місячного курсу з інтернет-маркетинг здебільшого з першого разу здають на сертифікати Google. А ось посадка і вирва продажів – це виключно результат вашої заздалегідь продуманої (або непродуманої) маркетингової стратегії.

Таким чином, успіх ваших продажів на 80% залежить від маркетингу і лише 20% від налаштування джерел.

ПРИКЛАД

Наведемо приклад. І ви, і я продаємо курси англійської мови. У вас безкоштовні вступні уроки, можливість стажування за кордоном, програми лояльності, викладачі – носії мови, можливість навчатися онлайн тощо. У мене, в принципі, ті самі умови. Але ви грамотно виклали інформацію про послуги на свій landing page: показали переваги, нівелювали заперечення, вказали дід лайн; після прогріли корисностями своїх потенційних студентів і довели… 40% із них до покупки курсу. Я ж вирішив не морочитися і створив лід магніт, на якому в крадіжці викладено необхідну інформацію: курси англійської мови – …. грн. на місяць та форма захоплення – “записатися”. Я не проводжу жодної роботи з відвідувачами сайту: купили – ок, не купили – інші прийдуть.

Але в технічно в налаштуваннях РК Ви слабкі і, припустимо, у вас клік коштує 5 грн., а я, геній Google, налаштував РК з кліком в 1,5 грн. Ось тільки у вас 40% куплять курс, а у мене, за теорією ймовірності, 1 продаж на місяць, зрозуміло, випадковий. І хто ж більше запрацює і стане лідером ніші?))) Приклад примітивний, суперечки немає. Зрозуміло, технічно РК має бути налаштована також грамотно, т.к. це також бюджет, який впливає на кінцевий прибуток. Стратегія інтернет маркетинг дуже важлива, оскільки часто можна зіткнутися з тим, що цей пункт пропускають зовсім, або не надають йому належного значення, акцентуючи виключно на технічній частині.

 FAQ:

 1. Що найкраще просувається в інтернеті?

Найкраще в інтернеті йдуть продукти/послуги, розраховані на масовий попит у широкому гео – побутова техніка/електроніка, туризм, одяг тощо.

 2. Три складові кампанії для її успіху

  •       Посадка вашої цільової аудиторії з рекламної кампанії
  •       Доведення клієнта до замовлення.
  •       Технічне налаштування рекламної кампанії

 3. Від чого залежить успіх ваших продажів?

Успіх ваших продажів на 80% залежить від маркетингу і лише 20% від налаштування джерел.

#просуваннябізнесувінтернете #розробкамаркетинговоїстратегії 

#послугиінтернетмаркетингу #рекламабізнесвінтернеті

 #якзнайтиклієнта

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *