Вітаємо у нашому блозі

Повна розробка маркетингової стратегії просування компанії чи продукту. Створення рекламних компаній, запуск та їх супровід до результату.

Семантичне ядро для СЕО копірайтингу: навіщо потрібно і як зробити

  • Що таке семантичне ядро.
  •  Навіщо потрібно розробляти семантичне ядро?
  • Де брати ключові фрази? Інструменти.
  •  Алгоритм збору ключових слів. Кластеризація
  • Презентація результатів.


Що писати в статтях для того аби вони потрапляли в результати пошуку?
Як дізнатись, що і як часто шукають саме ВАШІ клієнти?
Відповіді на всі ці питання – в нашій статі про семантичний аналіз, де ми також розповімо на власному прикладі (Агентства інтернет маркетингу) алгоритм розробки семантичного ядра. 
Просування будь-якого сайту повинно починатись з семантичного ядра.



Що таке ж таке семантичне ядро?


Це упорядкований набір слів, їх морфологічних форм і словосполучень, які найбільш точно характеризують вид діяльності, товари або послуги, що пропонує сайт. визначення  якщо коротко, то СЯ – список ключів (ключових словосполучень), котрі присутні на сторінках сайту, і за якими користувачі можуть знайти ваш сайт.

Ключові слова – вислови, котрі пишуть користувачі в пошуковому рядку, щоб знайти необхідну їм інформацію.



Навіщо потрібно розробляти семантичне ядро?



Все дуже просто: аби просуватися в ТОП пошуку. Правильна семантика – шлях до верхніх позицій в пошуковій видачі. Лише проаналізувавши пошукові запити ми можемо уникнути помилок і досягти якісного результату реклами (посилання на сайт блок про рекламу).

Не зробивши семантичне ядро – немає сенсу ні писати статі, ні наповнювати сайт. Оскільки СЯ  – база для структури сайту.

Яка головна мета бізнесу? Задоволення потреб користувачів. А дізнатись їх ми можемо лише проаналізувавши їх пошукові запити.

Ще одне завдання, котре вирішує Семантичне ядро – формування структури сайту. На його основі розробляється “каркас” ресурсу: які будуть тематичні розділи, які будуть представлені теми статей.
Отже, нам потрібно дізнатись: що шукають наші потенційні клієнти стосовно нашої теми. Необхідно знайти якомога більшу кількість ключових слів. Існує велика кількість як платних, так і безкоштовних сервісів, за допомогою яких можна отримати  список ключів. Їх варто використовувати, якщо компанія має достатньо великий бюджет на просування і потребує детального аналізу ключових слів. Ми ж розглянемо безкоштовні інструменти для збирання ключів.

 

  • Google Trends

 

Достатньо просто перейти на сайт Google Trends і ввести слово чи фразу, котра нас цікавить.

Також, як ми бачимо на фото, можна обрати:

 

  •  країну, за якою ми шукаємо запити (в нас стоїть Україна)
  • Час, за котрий ми хочемо подивитись популярність запитів (в нас обрано останні 12 місяців)
  • Категорію пошуку

Для зручності Гугл одразу пропонує аналітику за регіонами країни. Якщо просування вашого бізнесу є цілеспрямованим на певний регіон, то таким чином можна визначити які ключові слова потрібно застосувати.

І, найголовніше, що допоможе нам створити семантичне ядро:
  ПОВ’ЯЗАНІ ТЕМИ

СХОЖІ СЛОВА
Таким чином за допомогою цього інструменту ми можемо шукати цікаві для нас ключові фрази, навіть якщо ми не знаємо з чого почати. 

 

  • Keyword Tool

Частково безкоштовний сервіс Keyword Tool, котрий дозволяє знаходити більше прикладів релевантних нашій тематиці слів.

Особливою перевагою є той факт, що можна виокремити ключові слова для різних пошукових систем аби аналіз був більш якісним.

  

Алгоритм збору ключових слів

Отже, варто створити спільну таблицю, куди ми будемо вносити тематично підібрані всі слова. Потім необхідно проаналізувати отримані результати. Найкраще аби це робила людина, котра є експертом в даній галузі. В нашому прикладі потрібно знати багато деталей роботи маркетолога аби адекватно проаналізувати слова і розбити їх на категорії.
  Приклад зібраних ключів ще без проведення аналізу: 

Далі потрібно здійснити змістовне групування ключів.  При групуванні ключових слів важливо зважати на їх сенс. Визначити головне поняття – кластер.Кластер – група однакових або подібних елементів, зібраних разом або близько один до одного. В нашому випадку це змістовна група ключових слів, котра буде складати структуру нашого семантичного ядра.

Для прикладу інтернет маркетинговим агентством ми виділили кластер “Реклама”, для неї ми зазначили ключові слова:




Далі розподілили на під кластери: таргетована реклама, контекстна реклама та ін.



В кожних з цих під кластерів також можуть бути розподіли на менші кластери.

Окремо також виділяють  кластер “Інформаційні запити”. Оскільки такі запити не впливають продажі, а лише заохочують користувачів  зайти на ваш сайт і дізнатись інформацію, але навряд-чи він купить товар чи послугу.

В нашому прикладі були такі інформаційні запити:



  Окремо варто виділити список мінус-слів. Залежно від мети просування та галузі бізнесу одразу потрібно виписати окремо ключові фрази, котрі не повинні зустрічатись в наших публікаціях. Це допоможе заощадити час і скоротити бюджет витрат на рекламу. 

В нашому випадку був наступний список мінус-слів: 

Презентація результатів.

Можна подати семантичне ядро у вигляді таблиці з тематичними поділами на кластери – для зручності використання, оскільки таким чином потім можна відразу скопіювати потрібні ключі для написання статі. За бажання або якщо потрібно візуально оформити результати роботи можна скористатись сервісами для побудови Блок-схем. 

 

Отже, формування семантичного ядра дуже важливий процес для побудови сайту, його виконувати обов’язково для подальшого просування в пошуку. Але, з іншого боку – це доволі часозатратне заняття – тому краще делегувати його професіоналам, аби воно було виконано якісно.
Наше маркетингове агенство – розробить для вас окремо семантичне ядро або ж і повністю маркетингову стратегію. 

“Залиште заявку” або зверніться за одним з телефонів: 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *